niedziela, 16 września 2012

New in

Nowe Young Holywood - taniocha w bazarku. Jestem szczęśliwa, bo udało mi się kupić kilka ciekawych rzeczy. Kupiłam jeszcze zieloną sukienkę z Young Hollywood za 85 sd, aczkolwiek zapomniałam jej pokazać.
Sweter, RIO  - 9 sd
Bluzka, Limited Edition - 2 sd
Blazer, Elizabeth & James - 2 sd
Bluzka, Young Hollywood - 52 sd
Sukienka  żółta, YH - 65 sd
Sukienka biała, YH - 115 sd
Sukienka czarna, YH - 150 sd
Spodnie, YH - 38 sd
Koszula czarna, YH - 33 sd
Czarna spódnica, YH - 34 sd
Żółta spódnica, Moschino - 22 sd
Koszula biała, YH - 42 sd
Sukienka w cekiny, Voile Holiday - 44 sd 
Kobaltowa kopertówka, YH - 30 sd
Złoto-czarno-biała torebka, YH - 7 sd
Czarno-złote szpilki, YH - 28 sd
Pomarańczowe szpilki, ELLE - 40 sd
Brązowe z frędzlami, ELLE - 37 sd

4 komentarze:

The Blonde Bear pisze...

Pożyczysz mi sukienkę w paski <3

Skąd Eliszabeth end Dżejmsz?

Natalia/klaudynka016 pisze...

Limited edition 2sd? e&j 2 sd? To wymiana czy fart? ;o

xoxo_irwin pisze...

Musisz mieć bardzo dużo kasy, skoro stać cię na takie zakupy.

LadyYorkLove

patrycja pisze...

Uwielbiam jak ludzie pod "New in" piszą o kasie<3

Blazer cudowny, reszta też fajna.